Klient: think.co
Rok: 2020
Think.co to firma badawczo-rozwojowa specjalizująca się w rynku nieruchomości. Łączy wiedzę badaczy i architektów z doświadczeniem świata biznesu.
Poprzez zestawianie danych ekonomicznych, analizę potrzeb użytkowników oraz benchmarkowanie istniejących rozwiązań, opracowuje w postaci raportów najważniejsze czynniki wpływające na transformacje rynku nieruchomości.
Projekt obejmuje stworzenie nowego layoutu publikacji oraz opracowanie serii raportów.
Nowe opracowanie graficzne potraktowane zostało kompleksowo. Współpraca z marką think.co rozpoczęła się od uspójnienia elementów brandignowych marki takich jak: kolorystyka, kroje pisma. Następnie opracowana została siatka nowego raportu według, której tworzone były kolejne publikacje.
Praca nad raportami zawierała skład, stworzenie drobnych ilustracji, ikon, wykresów i infografik na podstawie danych opracowanych przez markę.
Największym wyzwaniem nowego wyglądu raportu było zachowanie wysokiej czytelność grafik i wykresów, przy minimalistycznym podejściu projektowym.
Zastosowanie prostej siatki raportu oraz wprowadzenie kontrastowych nagłówków i numeracji rozdziałów uporządkowało specjalistyczne treści.