think.co – seria raportów

Klient: think.co
Rok: 2020

Think.co to firma badawczo-rozwojowa specjalizująca się w rynku nieruchomości. Łączy wiedzę badaczy i architektów z doświadczeniem świata biznesu.

Poprzez zestawianie danych ekonomicznych, analizę potrzeb użytkowników oraz benchmarkowanie istniejących rozwiązań, opracowuje w postaci raportów najważniejsze czynniki wpływające na transformacje rynku nieruchomości.

Projekt obejmuje stworzenie nowego layoutu publikacji oraz opracowanie serii raportów.

Nowe opracowanie graficzne potraktowane zostało kompleksowo. Współpraca z marką think.co rozpoczęła się od uspójnienia elementów brandignowych marki takich jak: kolorystyka, kroje pisma. Następnie opracowana została siatka nowego raportu według, której tworzone były kolejne publikacje.

Praca nad raportami zawierała skład, stworzenie drobnych ilustracji, ikon, wykresów i infografik na podstawie danych opracowanych przez markę.

Największym wyzwaniem nowego wyglądu raportu było zachowanie wysokiej czytelność grafik i wykresów, przy minimalistycznym podejściu projektowym.

Zastosowanie prostej siatki raportu oraz wprowadzenie kontrastowych nagłówków i numeracji rozdziałów uporządkowało specjalistyczne treści.