Klient: Wild Rocks
Rok: 2020

Wild Rocks to marka osobista Oli Foryś, która uczy jak skutecznie rozwijać się na Instagramie oraz promować na nim swoje produkty i usługi.
Nowa identyfikacja wizualna musiała być zatem odpowiednio dopasowana do social mediów, które są jej głównym nośnikiem.
Projekt identyfikacji wizualnej Wild Rocks to pierwsza polska identyfikacja, która została oparta przede wszystkim na medium Instagrama.

Zakres prac nad rebrandingiem marki obejmował stworzenie logotypu, głównego Key Visuala marki oraz spersonalizowanych grafik tworzących codzienną komunikację Instagrama: szablonów postów, backgroundów do postów/ Instakaruzel oraz tzw. „naklejek”.

 

Tła i dodatkowe typograficzne „naklejki” zostały zaprojektowane w taki spósób, aby umożliwić Klientce swobodne posługiwanie się identyfikacją w Instagramowym edytorze postów. Celem projektu było stworzenie brandingu, który w całości odpowie na potrzeby marek, którym głównym kanałem działania są właśnie social media. Identyfikacja pokazuje również jak zmienia się świat brandingu oraz potrzeby marek.

Proces rebrandingu został zakończony krótkim stories edukacyjnym, który opisywał sam proces współpracy między klientką a projektantką oraz sposób powstawania tej identyfikacji wizualnej. Całość można obejrzeć w wyróżnionym stories na moim profilu, zapraszam!